diumenge, 7 d’abril del 2013

EL REGAL I PASSEIG PER FIGUERES...


Bones!

Com que el 23 de març va ser l'aniversari d'en Med, avui hem quedat per anar a comprar el regal junts, ja que d'aquesta manera és més fàcil escollir un regal que li agradi i a la vegada sigui útil...

Hem quedat pel mati aprofitant que els diumenges hi ha mercat de verdures a la plaça coberta, i així podíem anar a passejar tranquil·lament i parlar de l'escola i, en general, de nosaltres :)

Abans que res, li he preguntat si hi havia alguna cosa que li fes il·lusió que li regales, i òbviament que estigués bé de preu. A ell li era igual així que he pensat en una cosa que li encanta, XUXES! Com que sé que li agraden molt i li faria il·lusió anar a comprar-ne, hem anat a la botiga de xuxes i allà a tingut barra lliure per a escollir que volia. Jo no m'he pogut resistir i també n'he comprat! ;P

Comprades les xuxes, hem anat pel centre que jo m'havia de comprar un rellotge, i de pas he pensat que potser si li feia gràcia algun doncs regalar-li també. Efectivament ha vist un rellotge molt guai i modern de color blau que li agradava, i com que estava molt bé de preu li he regalat! Hem sortit de la botiga molt contents ja que tots dos ens havíem comprat un :D. Òbviament el primer que hem fet ha estat posar-nos-els.

A continuació hem anat al parc que hi ha a la plaça coberta, aprofitant que feien mercat, al qual també li hem donat una ullada. En Med s'ho ha passat bastant bé perquè s'ha trobat amb un amic seu al parc i han estat jugant una estona. 



En comparació amb l'anterior quedada aquesta ha estat més tranquil·la però a la vegada ens ha permès parlar més de l'escola o algun dubte, fins i tot m'ha comentat que participa en la "Cantaria" de Figueres i li he demanat que em comprés una entrada per anar a veure'l el 19 de maig. Ha estat una molt bona quedada!

(per cert, em sap greu però m'he deixat la càmara i no he pogut fer gaires fotos)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada