diumenge, 19 de maig del 2013

Les dues últimes quedades abans de la festa de cloenda

Bones!!!!

De manera breu explicaré les dues últimes quedades abans de la festa de cloenda del projecte rossinyol :(

La primera de totes va ser al Parc Bosc de Figueres, vam passar el matí allà, jugant a futbol, en els gronxadors i altres elements per a pujar i jugar, a la tirulina, etc. Per sort feia molt bon dia i no feia gens de fred, això va permetre que poguéssim estar-nos molta estona allà ja que ens ho estàvem passant molt bé.

                                          
                                          
Després, com ja acaba essent costum, vam anar a esmorzar a l'aroma cafè, una cafeteria que el menjar està boníssim i a molt bon preu, com que jo conec a una noia que treballa allà doncs els vaig proposar d'anar-hi. Cadascú va menjar lo seu, quasi tots els rossinyolets van demanar un donut de xocolata, i els mentors un entrepà que estava molt bo.

                                                         
Com que vam passar molta estona en el Parc Bosc, i després d'esmorzar, quan ens en vam voler donar compte havien passat quasi 4 hores i ja era la hora de dinar per alguns, com en el meu cas, així que ens vam acomiadar per a la següent quedada.



La segona quedada la volíem dur a terme a Roses, i com que era la última abans de la festa, la intenció era passar allà tot el dia, anar a la platja, després dinar unes pizzes i passejar per allà. Però ens ha pillat que ha començat la temporada de mal temps, amb pluja i fred, així que el plan B ha estat anar al cinema, ja que els rossinyolets ens ho anaven demanant de tornar (els agrada molt). 

Hem anat a veure la de Iron Man 3, a mi i als rossinyolets ens ha encantat, a mi perquè és l'estil de pel·lícules que m'agraden, ciència ficció, i als nens perquè era d'un heroi, robots, hi havia lluita, etc. No sé exactament el perquè en concret però han dit que els havia agradat.

Ha estat una última quedada curta però sembla que al menys ha agradar i n'han quedat satisfets. 

Ah! em deixava comentar que avui al midgia en Med tenia un recital que fan entre moltes escoles que s'anomena Cantania i jo tenia una entrada. Per motius personals no l'he pogut anar a veure al final però m'hauria fet molta il·lusió... 





1 comentari: